Illustratie XuanLocXuan
Met de lift of de trap?
Onze redactie is op de derde verdieping. In theorie een mooie kans om op een werkdag wat extra beweging te pakken. In de praktijk sta ik - net als veel andere collega’s- elke keer weer voor de lift te wachten. Het enige wat mij tot nu naar de trap heeft gedreven is de angst om vast te komen zitten (toen de lift een keer haperde). En een collega die wél de klim aangaat waarvoor ik niet wil onderdoen.
Gelukkig draait bewegen niet alleen om grote inspanningen, ook microbewegingen dragen bij aan een gezond lijf. Meer hierover lees je in deze nieuwsbrief. Volgende keer dus maar even met mijn schouders rollen als ik op de lift sta te wachten.