|
Luomisen juhlaa
LĂ€mmin tervehdys teille kaikille kesĂ€n keskeltĂ€! Pian ollaan jo keskikesĂ€ssĂ€, juhannuksen juhlassa, ja tĂ€ssĂ€ kohden haluaisin pysĂ€yttÀÀ kaikki kellot. KesĂ€, olet niin kaunis, ettĂ€ ethĂ€n mene pois! Anna meidĂ€n ihastella ja nauttia tuoksuista, kukkivista puista sekĂ€ pensaista, auringosta, lĂ€mmöstĂ€, lempeĂ€stĂ€ tuulenvireestĂ€. Se hellii!Â
KesÀkuu on ollut luomisen juhlaa ja inspiroivaa aikaa myös VIMMAlla. Katseet on suunnattu jo tiukasti eteenpÀin ja ennakoimme tulevaa uutta sesonkia sekÀ loppuvuoden tapahtumia. SiellÀ tuleekin olemaan hurjan paljon meininkiÀ, sillÀ pÀÀtimme osallistua messujen lisÀksi muotinÀytökseen. NÀistÀ lisÀÀ myöhemmin ;)
Tuleva ennakointi on kĂ€ytĂ€nnössĂ€ tarkoittanut syksyn lankatilauksia ja neulesuunnittelua, uusien kuvioiden valintaa ja työstĂ€mistĂ€, vĂ€risuunnitelmia, mallistokokonaisuuksien hahmotelmia niin mÀÀrien kuin eri laatujenkin toimesta. Eli paljon on pelissĂ€ ja pyrimme löytĂ€mÀÀn taas jotain "iik, niin i h a n a a, ettĂ€ en kestĂ€" -meininkiĂ€, joka puhuttelisi niin teitĂ€ asiakkaita, kuin meitĂ€ luovan työn tekijöitĂ€kin.Â
|